Specifikation

WooCommerce

Affärssystem

Lager

Produkter

E-handel

Vill du börja med e-handel eller är du kanske redan igång men behöver lite uppfräschning?

Ska du börja med e-handel är det viktigt att tänka igenom hela flödet från att dina kunder kommer in på hemsidan till att dom får paketet på posten. Allt ska gå smidigt och kännas nice! Men det ska såklart också vara en smidig process för dig som företag, varför lägga onödigt med tid på något som kan lösas automatiskt?

Varför köra din e-handel i WooCommerce?

WooCommerce + WordPress = Sant. Ligger din hemsida i WordPress? Ja men då är det klart att du ska köra WooCommerce för din e-handel!

WooCommerce gör det smidigt att anpassa utseende tillsammans med ditt WordPress-tema och du kommer ha full kontroll över produkter, beställningar och leveranser.

Integrera med ert affärssystem

Har ni precis börjat och bara vill sälja några få produkter fungerar WooCommerce finfint utan något extra system. Kunden gör en beställning, ni får ett mail och kan skicka produkten!

Är ni ett större företag? Eller ni kanske vill växa? Då är det nog dags att satsa på ett affärssystem för hålla extra koll på alla inköp, ordrar, fakturor, lagersaldo, momssatser… ja rubbet! För att göra det ännu smidigare kan vi integrera affärssystemet med WooCommerce så att alla ordrar går direkt in i systemet utan att ni behöver lyfta ett finger. Hur smidigt är inte det?

[Blogg]

Berätta mer om e-handel

Du har väl inte missat Vjus alldeles egna blogg? I vår blogg pratar vi om allt som har med digital marknadsföring att göra. De senaste trenderna, tips och tricks, förklaring av olika uttryck – och AI såklart! En blogg med lite gott och blandat helt enkelt för den som är sugen. Här kan du se våra senaste inlägg om just grafiska identiteter!

Det finns inga poster.

”Vju har varit en viktig partner för Samariterhemmet Diakoni när det gäller att stärka vår digitala närvaro. Deras team stödjer oss inte bara inom områden som sociala medier och innehållsskapande, utan även med webbutveckling och strategisk annonsering. Vi är väldigt nöjda med de uppnådda resultaten och ser fram emot att fortsätta vårt samarbete. Tillsammans arbetar vi mot att skapa ett medmänskligare Uppsala.”

– Ewa Johansson,
Kommunikations- och Marknadschef, Samariterhemmet Diakoni

Har du en idé?
Kom över på en kaffe så snackar vi vidare.

Kontakta oss >>